İptal ya da değişiklik için Whatsapp hattımızdan müşteri temsilcilerimizie minimum 6 saat öncesinden haber vermeniz gerekiyor. Operasyonel müsaitliğe göre değişiklik prosedüründeki esnemeler müşteri temsilcilerimizin insiyatifindedir. .. Devamı
Sıkça Sorulan Sorular
Uçağınızın sefer numarasını yazdığınızda oluşacak rötarları takip ediyor ve inişinize göre transferinizi güncelliyoruz. Rötar sonrası uçağınızın havalimanına iniş yaptığı saatten 60 dakika sonrasına kadar sizi bekliyoruz. Sizinle iletişim geçemediğimiz veya buluşma noktasına gelmediğiniz takdirde VIP araç transferiniz otomatik olarak iptal edilecektir. .. Devamı
Sistemimiz üzerinden veya whatsapp rezervasyon hattından bizlerle iletişime geçebilir, ad-soyad, uçak bileti kodu, tarih-saat, çıkış noktası, varış noktası, kişi sayısı, bagaj adedi, çocuk koltuğu talebi vb. bilgileri verebilir ve rezervasyon işleminizi tamamlayabilirsiniz. Transfer saati ve tarihi planlandığı doğrultuda şoförünüz sizi belirlenmiş olan konumdan karşılar ve transferinizi gerçekleştirir. .. Devamı
Sizi havalimanı terminal çıkışında isminizin yazılı olduğu karşılama tabelamız ile karşılıyoruz. Eğer kalabalık esnasında karşılama tabelamızı görememe durumu olursa telefonla bizi aradığınız taktirde sizi şoför arkadaşımızla buluşturabileceğimiz bir noktaya yönlendiriyoruz. .. Devamı
Bulunduğunuz yerin fotoğrafını rezervasyon yaptırdığınız whatsapp hattına atmanız yeterli. Ortalama olarak 3, en geç 10 dakika içerisinde karşılama ekibi veya şoförlerimiz tarafından alınmış olacaksınız. .. Devamı